Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333

A következő időpontokban várjuk hívását: hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-18:00-ig, csütörtökön 8:00-20:00-ig.



Biztosításoddal kapcsolatos információk

  • Szerződéses információk
  • Számlainformációk - ÚJDONSÁG! Már az automata ügyintézésben is elérhető egyenleginformációd 0-24 órában.
  • Adategyeztetés
  • Díjigazolások
  • Fedezetigazolás
  • Csekkek, díjbekérők
  • Zöld kártya, bonus-malus igazolás
  • Kötvénypótlás
  • Számlakivonat
  • Adóigazolás
  • Kárigazolás felelősségbiztosításnál

Kárbejelentés, kárinformáció

  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás - ÚJDONSÁG! Már az automata ügyintézésben is elérhető a kárbejelentés 0-24 órában.
  • Kárenyhítéssel, kárügyintézéssel kapcsolatos információ

Díjszámítás

  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás
  • Tanácsadó küldése szerződéskötési igény esetén

Termékinformációk

  • Termékekről, módozatokról információ adása
  • Prospektusok küldése kérések alapján

Személybiztosítások kiemelt ügyintézése

  • Általános információ a befektetéshez kötött életbiztosítási termékekről
  • Árfolyam és portfolióérték információk
  • Kötvénnyel kapcsolatos tájékoztatás és módosítások, bejelentések megtétele, változtatás alapok között, jelszóval rendelkező ügyfeleknek
  • Jelszó kártya igénylés
A telefonos menürendszer elején, választhatsz az élőhangos és az automata ügyintézés között. Egyenlegedet már automata menürendszerünkben is lekérdezheted, és az online befizetésre és a kárbejelentésre szolgáló hivatkozást is megkaphatod smsben vagy e-mailben kötvényszámod megadása után. Ebben az esetben nem kell számolnod várakozási idővel.

Élőhangos ügyintézés -1 gomb
Automata ügyintézés a menürendszerben, egyenleginformáció, befizetés és kárbejelentés - 2 gomb

AZ ÉLŐHANGOS ÜGYINTÉZÉS MENÜPONTJAI


1. Kárügyintézés

1.1. Új kárbejelentés
   1.1.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.1.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.1.3. Gépjárműbiztosítás
   1.1.4. Életbiztosítás
   1.1.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék

1.2. Információ bejelentett károkról
   1.2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
   1.2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
   1.2.3. Gépjárműbiztosítás
   1.2.4. Életbiztosítás
   1.2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék


2. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés

2.1. Lakás vagy családi ház biztosítás
2.2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
2.3. Gépjárműbiztosítás
2.4. Életbiztosítás
2.5. Egészség, baleset , banki és  szolgáltatás finanszírozó termék

3. Online szerződéskezelő rendszerrel kapcsolatos ügyintézés
 
5. Angol nyelvű kezelő kérése / English speaking operator

6. ERGO biztosítónál kötött szerződéssel kapcsolatos ügyintézés



 

 

 

A telefonos menürendszer elején választhatsz az élőhangos és a 0-24 órában működő automata ügyintézés között. Egyenlegedet már automata menürendszerünkben is lekérdezheted, és az online befizetésre és a kárbejelentésre szolgáló hivatkozást is megkaphatod smsben vagy e-mailben kötvényszámod megadása után. Ebben az esetben nem kell számolnod várakozási idővel.

Élőhangos ügyintézés -1 gomb
Automata ügyintézés a menürendszerben, egyenleginformáció, befizetés és kárbejelentés - 2 gomb





A lakásbiztosítások esetén lehetőség van a biztosítási évfordulón kívül még egy alkalommal, minden év márciusában módosítani vagy felmondani a szerződést (a 2014. évi LXXXVIII. törvény 124/C. §-a alapján). Ha kérdésed van a témával kapcsolatban, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat, és munkatársaink segítenek Neked!

Tudnivalók a márciusi lakásbiztosítási ügyintézésről: 9-es gomb