Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333
A következő időpontokban várjuk hívását: hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8:00-18:00-ig, csütörtökön 8:00-20:00-ig.
TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK KORLÁTOZOTTAN ELÉRHETŐ
2024. március 15-én (pénteken), 29-én (pénteken) és április 1-én (hétfőn) telefonos ügyfélszolgálatunk zárva tart.
A kényelmes ügyintézéshez javasoljuk, használja a MyGenerali szerződéskezelőt vagy online elérhetőségünket!
A kényelmes ügyintézéshez javasoljuk, használja a MyGenerali szerződéskezelőt vagy online elérhetőségünket!
TELEFONOS MENÜ (ÉLŐHANGOS ÜGYINTÉZÉS)
Biztosításoddal kapcsolatos információk
- Szerződéses információk
- Számlainformációk - ÚJDONSÁG! Már az automata ügyintézésben is elérhető egyenleginformációd 0-24 órában.
- Adategyeztetés
- Díjigazolások
- Fedezetigazolás
- Csekkek, díjbekérők
- Zöld kártya, bonus-malus igazolás
- Kötvénypótlás
- Számlakivonat
- Adóigazolás
- Kárigazolás felelősségbiztosításnál
Kárbejelentés, kárinformáció
- Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás - ÚJDONSÁG! Már az automata ügyintézésben is elérhető a kárbejelentés 0-24 órában.
- Kárenyhítéssel, kárügyintézéssel kapcsolatos információ
Díjszámítás
- Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás
- Tanácsadó küldése szerződéskötési igény esetén
Termékinformációk
- Termékekről, módozatokról információ adása
- Prospektusok küldése kérések alapján
Személybiztosítások kiemelt ügyintézése
- Általános információ a befektetéshez kötött életbiztosítási termékekről
- Árfolyam és portfolióérték információk
- Kötvénnyel kapcsolatos tájékoztatás és módosítások, bejelentések megtétele, változtatás alapok között, jelszóval rendelkező ügyfeleknek
- Jelszó kártya igénylés
A telefonos menürendszer elején választhatsz az élőhangos és a 0-24 órában működő automata ügyintézés között. Egyenlegedet már automata menürendszerünkben is lekérdezheted, és az online befizetésre és a kárbejelentésre szolgáló hivatkozást is megkaphatod smsben vagy e-mailben kötvényszámod megadása után. Ebben az esetben nem kell számolnod várakozási idővel.
Élőhangos ügyintézés -1 gomb
Automata ügyintézés a menürendszerben, egyenleginformáció, befizetés és kárbejelentés - 2 gomb
Élőhangos ügyintézés -1 gomb
Automata ügyintézés a menürendszerben, egyenleginformáció, befizetés és kárbejelentés - 2 gomb
A lakásbiztosítások esetén lehetőség van a biztosítási évfordulón kívül még egy alkalommal, minden év márciusában módosítani vagy felmondani a szerződést (a 2014. évi LXXXVIII. törvény 124/C. §-a alapján). Ha kérdésed van a témával kapcsolatban, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat, és munkatársaink segítenek Neked!
Tudnivalók a márciusi lakásbiztosítási ügyintézésről: 9-es gomb