Ügyfélpont Applikáció

Információk a Generali Ügyfélpont Applikációról

generali-ugyfelpont-mobilapplikacio
 

információk az ügyfélpont applikációról

 

TARTSd ZSEBedbeN BIZTOSÍTÁSAId!



Újdonság! Megújult Generali Ügyfélpont applikációnk segítségével már okostelefonról is használhatod az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől a szerződéses dokumentumok letöltéséig!

Generali Ügyfélpont applikációnk a fentieken kívül nemcsak értékeidet és egészségedet védheted időjárási vészhelyzetek esetén, de Casco szemlefotóit is elkészítheted és beküldheted, sőt az eszközalapokra vonatkozó aktuális árfolyaminformációk révén pénzügyeidet is jobban figyelemmel kísérheted. Esetleges kárbejelentésed kapcsán kollégánk visszahívását is kérheted. A kárrendezés menetét pedig jelentősen felgyorsíthatja, ha applikációnkon keresztül regisztrálod a bejelentett kárt, és feltöltöd a kárról készült dokumentumokat, fotókat!


Töltsd le már ma  az Ügyfélpont applikációt, és ismerd meg a hasznos funkciókat!




 
 
 

A MyGenerali szerződéskezelő 2021. március 27-től a regisztráció során megadott emailcímmel érhető el.


Ha 2021. március 27-ét megelőzően korábban már regisztráltál kommunikációs azonosítóddal, emailben kiküldtük a regisztráció megújításához szükséges információkat. Ha emailünket nem kaptad meg, és segítségre van szükséged a belépéshez, kérjük, hívd nyitvatartási időben telefonos ügyfélszolgálatunkat a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon.

Azok az ügyfeleink, akik Egészségportál regisztrációval is rendelkeztek, az ott használt email cím és jelszó párossal fognak tudni belépni. Az Egészségportál felülete 2021. március 27-vel megszűnik. Az egészségügyi dokumentumok a továbbiakban szintén a MyGenerali szerződéskezelő rendszer felületén lesznek elérhetőek.

MYGENERALI SZERZŐDÉSKEZELÉS

Generali Ügyfélpont applikáció segítségével már okostelefonodról is használhatod a MyGenerali szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől a szerződéses dokumentumok letöltéséig!  
Bővebb információt a MyGeneraliról és az első használatkor szükséges regisztrációról itt találsz.

Változás 2021. március 27-től az Ügyfélpont applikációban is elérhető MyGenerali szerződéskezelőbe történő bejelentkezéskor

 

Az Ügyfélpont applikációban is elérhető MyGenerali szerződéskezelő 2021. március 27-től a regisztráció során választott emailcímmel érhető el. A belépéskor a korábban használt K vagy T betűjellel használt azonosító helyett email címmel tudsz belépni. A használni kívánt email címet a belépési felületen megjelenő REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva tudod regisztrálni.

 

A Kár ügyintézés menüpontban a Gépjárműkárok jelzése lehetőséget választva, neved és telefonszámod megadásával kérhetsz visszahívást kollégánktól, aki az általad kért időintervallumban a telefonhívás során felveszi gépjárműveddel kapcsolatos kárbejelentésedet, és tájékoztat a további szükséges teendőkről is. 

A Kár megelőzési információk és a Teendők kár esetén menüpontok hasznos tanácsokkal segítenek szükség esetén.


A kárrendezés menetét felgyorsíthatja, ha regisztrálsz Kárügyeim menüpontban és feltöltöd a kárról készült dokumentumokat, fotókat. A regisztrációhoz a már bejelentett károd kárszámára lesz szükség.


Élet-, egészség-, baleset-, valamint lakás- és vagyonbiztosítási kárbejelentésre is van lehetőséged.


 

Mire használhatod ezt a menüpontot? 


Árfolyamok menüpontunkban a forint és euro alapú, illetve Quantis, OVB és MBI  exkluzív eszközalapokkal kapcsolatosan találsz információt:
  • aktuális árfolyamok
  • részletes eszközalapleírások, referenciaindex
  • az árfolyamgrafikonok az elmúlt évre, az elmúlt 3 évre ill. indulástól számítva.


Hogyan használd? 


Az alkalmazás elindítása után válaszd ki az „Árfolyamok” menüpontot, majd lefelé görgetve a kiválasztott eszközalap melletti nyílra kattintva találod az eszközalapra vonatkozó részletes információkat.
Mire használhatod ezt a menüpontot? 

Ha az online casco biztosításkötés során a gépjárműszemléhez a „szemle típusánál” az „okostelefon” opciót választottad ki, alkalmazásunkat a Casco szemlefotók beküldésére is használhatod. 

Hogyan használd? 

Az alkalmazás elindítása után válaszd ki a „Casco szemlefotók menüpontot”, majd kövesd a következő lépéseket:

  1. A rendszám megadása: Add meg rendszámodat, ügyelve arra, hogy az pontosan megegyezzen azzal a rendszámmal, melyet az online kötés során megadtál.
  2. Fotók elkészítése: A helymegosztás (GPS adatok) engedélyezésével készítsd el a szemléhez szükséges fotókat a képernyőn megadott nézetek szerint (jobb és bal első nézet, jobb és bal hátsó nézet, kilométeróra, alvázszám és beltér). A fotókat a „>” nyílra kattintva készítheted el készüléked segítéségével. Ha a felvétellel elégedetlen vagy, a jobboldali törlés gomb megnyomásával tudod azt törölni, és új fotót készíteni. Sikeres felvétel esetén válaszd a képernyő bal alsó sarkában található „< vissza” gombot, majd készítsd el az előzőekben ismertetett módon a többi szükséges szemlefotót is. A fotók elkészítése során ügyelj arra, hogy a számok (kilométeróra, alvázszám) jól kivehetőek, élesek legyenek.
  3. Sérülések a járművön: Ha minden fotót elkészítettél, a „tovább >” gombra kattintva jutsz el a meglévő sérülések dokumentálására szolgáló felülethez. Ha van sérülés az autódon, készítsd el azokról a fotókat az előzőekben ismertetett módon. 
  4. Ajánlatszám megadása: A „tovább >” gombra kattintva jutsz el a 11 jegyű ajánlatszám megadásához szükséges felülethez. Az ajánlatszámot az emailben megkapott ajánlaton a vonalkód alatt találod. Az ajánlatszám sikeres megadása után a jobb alsó sarokban található  „beküldés >” gombra kattintva tudod az elkészült szemlefotókat beküldeni.

A beállított irányítószám szerint azonnali üzenetet küldünk többek közt veszélyes UV sugárzás, légszennyezettség vagy extrém meleg esetén.

Miért érdemes használnod ezt a menüpontot? 

Az alkalmazás hasznos tanácsokkal kiegészített időjárás-riasztást küld okostelefonodra az irányítószám alapján beállított település szerint. 
Mivel az értesítés az esemény bekövetkezte előtt 1-2 órával már megérkezik telefonodra, így alkalmazásunk segítségével egészségedet és értékeidet is megvédheted, és szeretteidet is értesítheted a várható időjárási eseményekről. Értékeidet időben védett helyre viheted, várható vihar esetén még időben áramtalaníthatod elektromos eszközeitdet, megelőzve azok komolyabb károsodását. Autódat biztonságba viheted, elállhatsz a fák alól, az épületek mellől, és előre felkészülhetsz vezetéskor a rossz látási viszonyokra és a csúszós utakra. 

Milyen időjárási eseményekről kapsz tájékoztatást?

  • Zivatar villámtevékenységgel, felhőszakadással, jégesővel, viharos széllökésekkel
  • Várható rendkívül nagy mennyiségű csapadék, felhőszakadás kialakulásának veszélyével
  • Várható 80-100 km/h-t meghaladó széllökések
  • Várható ónos eső, intenzív havazás, jegesedés, csúszós utak
  • Tartósan 7 °C alatti hőmérséklet, javasolt a téli gumiabroncsok használata
  • Hőségriadó, várható rendkívüli meleg, extrém UV-sugárzás
  • Egészségügyi határértéket meghaladó légszennyezettség
Az alkalmazás nem ad teljes körű időjárás-előrejelzést, csak és kizárólag időjárási vészhelyzet esetén riaszt.
Az időjárási adatokat partnerünk, az Időkép időjárási hírportál szolgáltatja.  A riasztási eseményekkel kapcsolatos kérdéseidet az sms@idokep.hu címre küldheted meg, melyre az Időkép munkatársai fognak válaszolni.
 
Mire használhatod ezt a menüpontot? 

Kapcsolat menüpontunk kiválasztásával lehetőséged van egyetlen gombnyomással felhívni 

  • telefonos ügyfélszolgálatunkat,
  • a Generali Autós Assistance vonalát, 
  • a Mestervonal 24 telefonos szolgálatot.

Ugyanitt megtalálod emailes, postai és webes elérhetőségünket valamint közösségi média oldalainkra is eljuthatsz.