Bizonylatkérés

Kedves Ügyfelünk!

Zöldkártya-igénylés a MyGenerali szerződéskezelőbe költözött.

Belépés után válaszd a kötelező biztosításod mellett megjelenő Ügyintézés, majd a Dokumentum igénylések menüpontokat.

Ha még nem regisztráltad hozzáférésedet a MyGeneraliba, mindössze néhány perc alatt megteheted a regisztrációs oldalon lévő útmutató segítségével.


A következő adatlap kitöltésével lehetősége van szerződéseivel kapcsolatban különböző bizonylatok, dokumentumok kérésére. Az adatok elküldése után munkatársaink elkészítik a kért bizonylatot és elküldik a biztosítási kötvényen szereplő postai vagy, amennyiben lehetséges, elektronikus címre.

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Bizonylat kiválasztási adatok
 

Bizonylattípusok

  • Csekk (egyenlegről): Rendszeres díjainak, esetleges díjelmaradásainak összegéről készült csekk.
  • Díjbekérő: Átutalással fizető ügyfeleink értesítést kapnak biztosítási díjuk befizetésének esedékességéről.
  • Kötvény pótlás: Amennyiben elvesztette biztosítási kötvényét, kérheti egy hiteles másolat küldését.
  • Számla/Számlamásolat: Biztosításának előírt díjairól kérésre számlát küldünk.
  • Díjigazolás: Amennyiben elvesztette biztosítása díjának befizetését igazoló csekk-szelvényét vagy díjfizetési igazolását, új díjfizetési igazolást küldünk Önnek.
  • Fedezetigazolás: Biztosítási szerződésének meglétéről, a biztosított kockázati körökről szóló igazolás.
  • Csekk eseti befizetéshez: Aranyszárny befektetéshez kötött életbiztosítási szerződéseknél a rendszeres díjakon kívül lehetőség van eseti díj befizetésére. Eseti befizetésre szánt összegeket kizárólag eseti csekken szíveskedjen befizetni.
  • Kárigazolás: Felelősségbiztosításoknál a kárigazolás az adott ügyfél által bejelentett károkat tartalmazza azok összegeinek feltüntetésével. Az összegen kívül tartalmazhat egyéb paramétereket is, mint például okozás, bejelentés dátuma, kár-ok, kár-fajta.
  • Zöldkártya: Külföldi utazásai alatt a zöldkártyával igazolhatja érvényes kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását. Honlapunkon belépés után a MyGenerali szerződéskezelőben igényelhet elektronikus zöldkártyát. Ehhez kattintson a kötelező biztosítása mellett megjelenő „Ügyintézés" menüpontra, majd válassza a „Dokumentum igénylések" lehetőséget.
    Ha még nem regisztrált a MyGeneraliba, ide kattintva néhány perc alatt megteheti.
    Ha pedig papír alapon szeretné megkapni a zöldkártyát vagy segítségre van szüksége az igényléssel kapcsolatban, kérjük, keresse fel biztosításközvetítőjét.
  • Kártörténeti igazolás (megszűnt szerződésre): Megszűnt kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéséről bonus-malus igazolást küldünk Önnek, hogy új szerződésénél érvényesíthesse meglévő bonus-malus besorolását.
  • Casco bonus igazolás (megszűnt szerződésre): Megszűnt casco szerződéséről bonus igazolást küldünk Önnek, melyre új casco biztosítás megkötésekor lehet szüksége, hogy érvényesíthesse korábbi casco bonusát új szerződésénél.
  • Adóigazolás: A nyugdíjbiztosítási szerződés szerződője a befizetett díjai alapján a személyi jövedelemadója terhére adójóváírásra jogosult, ehhez igazolást küldünk. Ha elvesztette igazolását, akkor kérésére pótoljuk. A nyugdíjbiztosításokra vonatkozó részletes információk itt találhatók.