online kapcsolatfelvétel
MyGenerali
Tekintsd meg szerződéseidet, valamint a kapcsolódó dokumentumokat egy helyen és indíts díjfizetést vagy kárbejelentést egyszerűen!
ÜGYINTÉZÉS MEGLÉVŐ SZERZŐDÉSSEL
Új káresemény bejelentése
kárügyintézés folyamatban lévő üggyel
díjfizetés
Panaszbejelentés
dokumentumigénylés
INFORMÁCIÓKÉRÉS, ÉSZREVÉTELEK
ügyfélpont applikáció
ügyintézés korábbi ergo ügyfelek számára
TELEFONOS ügyintézés
telefonos ügyfélszolgálat
hasznos telefonszámok ügyfeleinknek
személyes kapcsolat & időpontfoglalás
tanácsadók & ügyFÉLSZOLGÁLATOK
autószerviz kereső
tanácsadóválasztás 10 pontja
AKADÁLYMENTESÍTÉS
AKADÁLYMENTESÍTETT ÜGYFÉLSZOLGÁLATok
SIKET ÉS NAGYOTHALLÓ ÜGYFELEINKNEK
GYENGÉNLÁTÓ ÜGYFELEINKNEK
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK AZ ONLINE ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGEKKEL KAPCSOLATOSAN
- Szerződéseidet online is bármikor, bárhonnan megtekintheted,
- a szerződéseddel kapcsolatos dokumentumokat letöltheted,
- zöldkártyát igényelhetsz
- online díjfizetést indíthatsz,
- kárbejelentést indíthatsz online a MyGenerali szerződéskezelőből.
- Életbiztosításodhoz pénzügyi tranzakciókat (átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása) is indíthatsz.
A MyGenerali szerződéskezelőt a www.generali.hu/belepes oldalon éred el, itt olvashatsz a további funkciókról is. Ha még nem regisztráltad hozzáférésedet vagy 2020. február 27. előtt kötötted szerződését, és nem újítottad meg még ügyfélfiókodat, erről is talál információt ezen az oldalon.
Weboldalunkon minden külön regisztráció és bejelentkezés nélkül megteheted kárbejelentésedet, befizetheted díjaid, dokumentumokat, bizonylatokat igényelhetsz, és lehetőséged van az online szerződéskötésre.
Ingyenesen letölthető alkalmazásunkkal okostelefonjáról is használhatod az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől a szerződéses dokumentumok letöltéséig. További információt az alkalmazásunkról itt találsz.
Ha az online Szerződéskezelő rendszerben nem találod azt az ügytípust, amit szeretnél elintézni, kérésedet. észrevételed emailben a generali.hu@generali.com
címre tudod juttatni részünkre. A szükséges dokumentumokat csatolhatod szkennelt vagy telefonnal befotózott formában is.
Fontos tudnod, hogy emailben csak abban az esetben válaszolhatunk megkeresésedre, ha a a postai ügyintézés helyett a továbbiakban áttérsz az elektronikus, azaz emailes kommunikációra. Kizárólag ebben az esetben van lehetőséged arra, hogy biztosításoddal kapcsolatos ügyeidet postai levelezés helyett emailben intézhesd.
Megkeresésedben kérjük, csatold (akár beszkennelve, okostelefonnal befotózva) az elektronikus kommunikációra vonatkozó kitöltött és aláírt nyilatkozatodat. A nyilatkozatot itt éred el.
Fontos tudnod, hogy emailben csak abban az esetben válaszolhatunk megkeresésedre, ha a a postai ügyintézés helyett a továbbiakban áttérsz az elektronikus, azaz emailes kommunikációra. Kizárólag ebben az esetben van lehetőséged arra, hogy biztosításoddal kapcsolatos ügyeidet postai levelezés helyett emailben intézhesd.
Megkeresésedben kérjük, csatold (akár beszkennelve, okostelefonnal befotózva) az elektronikus kommunikációra vonatkozó kitöltött és aláírt nyilatkozatodat. A nyilatkozatot itt éred el.