online kapcsolatfelvétel


MyGenerali

Tekintsd meg szerződéseidet, valamint a kapcsolódó dokumentumokat egy helyen és indíts díjfizetést vagy kárbejelentést egyszerűen!

ÜGYINTÉZÉS MEGLÉVŐ SZERZŐDÉSSEL


Új káresemény bejelentése



kárügyintézés folyamatban lévő üggyel


szerzodesmodositas

díjfizetés


Panaszbejelentés



dokumentumigénylés



INFORMÁCIÓKÉRÉS, ÉSZREVÉTELEK


ügyfélpont applikáció


ügyintézés korábbi ergo ügyfelek számára


TELEFONOS ügyintézés


telefonos ügyfélszolgálat


hasznos telefonszámok ügyfeleinknek


személyes kapcsolat & időpontfoglalás


 tanácsadók & ügyFÉLSZOLGÁLATOK



autószerviz kereső




tanácsadóválasztás 10 pontja


AKADÁLYMENTESÍTÉS 


AKADÁLYMENTESÍTETT ÜGYFÉLSZOLGÁLATok

SIKET ÉS NAGYOTHALLÓ ÜGYFELEINKNEK

GYENGÉNLÁTÓ ÜGYFELEINKNEK


 

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK AZ ONLINE ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGEKKEL KAPCSOLATOSAN

  • Szerződéseidet online is bármikor, bárhonnan megtekintheted, 
  • a szerződéseddel kapcsolatos dokumentumokat letöltheted,
  • zöldkártyát igényelhetsz
  • online díjfizetést indíthatsz, 
  • kárbejelentést indíthatsz online a MyGenerali szerződéskezelőből. 

  • Életbiztosításodhoz pénzügyi tranzakciókat (átváltás, átirányítás, eseti díj felosztása, részleges visszavásárlás és trendfigyelő szolgáltatás beállítása) is indíthatsz.

MyGenerali szerződéskezelőt www.generali.hu/belepes oldalon éred el, itt olvashatsz a további funkciókról is. Ha még nem regisztráltad hozzáférésedet vagy 2020. február 27. előtt kötötted szerződését, és nem újítottad meg még ügyfélfiókodat, erről is talál információt ezen az oldalon.
A MyGenerali szerződéskezelőt ügyfeleink már nem a T vagy K betűjellel kezdődő azonosítójukkal érik el, hanem a szerződéshez megadott email címmel. Azok az ügyfeleink, akik Egészségportál regisztrációval is rendelkeznek, az ott használt email cím és jelszó párossal fognak tudni belépni. 
Ingyenesen letölthető alkalmazásunkkal  okostelefonjáról is használhatod az online szerződéskezelő rendszert, és annak minden funkcióját, kezdve a bankkártyás befizetéstől a szerződéses dokumentumok letöltéséig. További információt az alkalmazásunkról itt találsz.
Ha az online Szerződéskezelő rendszerben nem találod azt az ügytípust, amit szeretnél elintézni, kérésedet. észrevételed emailben a generali.hu@generali.com címre tudod juttatni részünkre. A szükséges dokumentumokat csatolhatod szkennelt vagy telefonnal befotózott formában is.

Fontos tudnod,  hogy emailben csak abban az esetben válaszolhatunk megkeresésedre, ha a a postai ügyintézés helyett a továbbiakban áttérsz az elektronikus, azaz emailes kommunikációra.  Kizárólag ebben az esetben van lehetőséged arra, hogy biztosításoddal kapcsolatos ügyeidet postai levelezés helyett emailben intézhesd.


Megkeresésedben kérjük, csatold (akár beszkennelve, okostelefonnal befotózva)  az elektronikus kommunikációra vonatkozó kitöltött és aláírt nyilatkozatodat. A nyilatkozatot itt éred el.